الدينيو ايران الدينيو ايران .

الدينيو ايران

معرفي و بررسي هدفون بلوتوثي نيا مدل s3000

هدفون بي سيم نيا مدل S3000

نيا NIA

نيا يكي از كمپاني هاي قديمي توليد هدفون بلوتوثي در جهان ميباشد كه مقر اصلي اين شركت در استان شنزن چين ميباشد. NIA توانسته با استفاده از مواد اوليه درجه يك و  طراحي مدرن در بين كاربران در سراسر دنيا معروف شود.محصولات نيا در فروشگاه هاي بزرگ دنيا مانند: علي اكسپرس، ebay، آمازون به فروش مي رسد.

امروز ميخواهيم يكي از جديد ترين محصولات اين كمپاني هدفون بي سيم نيا مدل S3000 را معرفي و بررسي كنيم.

طراحي ارگونوميك

هدفون بي سيم نيا مدل S3000 با داشتن هد بند قابل تنظيم و بالشتك گوشي تاشو و نرم حس راحتي را به كاربر القا ميكند. s3000 به نوعي طراحي شده كه كاملا ارگونوميك و استفاده آسان داشته باشد.

عملكرد AUX-IN

 

s3000 ميتواند به دستگاه‌هايي مانند: MP3/MP4، لپ‌تاپ و غيره بدون اتصال بلوتوث از طريق جك 3.5 ميلي‌متري وصل شود و كاربر از صداي خالص آن لذت ببرد.

بلوتوث

اين محصول زيبا و كارامد از بلوتوث نسخه v.05 بهره ميبرد و به آساني به تمام دستگاه هايي كه از فناوري بلوتوث پشتيباني مي كند وصل ميشود و ميتواند تا برد 10 متر اتصال بدون قطعي و پايدار را برقرار كند.

 

امكان مكالمه

 

ميكروفون با حساسيت بالا: هدفون بي سيم نيا مدل S3000 داراي ميكروفون داخلي با كيفيت HD ميباشد و صداهاي محيط را كاهش مي‌دهد و ميتواند جزئيات صدا را انتقال دهد. مي توانيد در حين ورزش مكالمه تلفني با كيفيت بالا داشته باشيد.

 

عمر باتري طولاني

 

يكي از ويژگي هاي هدفون هاي نيا باتري هاي ليتيومي قدرتمند آنها است، s3000 از يك باتري قابل شارژ داخلي 200 ميلي آمپر ساعتي كه ميتواند به صورت مداوم تا 8 ساعت با يكبار شارژ موسيقي مورد علاقه شما را پخش كند دوام آورد.

همچنين با استفاده از كابل microUSB با كيفيت كه درجعبه محصول ميباشد ميتوانيد در كمتر از 1 ساعت هدفون را به طور كامل شارژ كنيد.

كيفيت پخش موسيقي

s3000 از پلاستيك فشرده، abs و چرم درجه يك ساخته شده است و ميتواند صدا را با با فركانس 20 هزار هرتز و مقاومت 32 اهم و حساسيت 108 دي سي با كيفيت HD و بيس دار انتقال دهد.

امكانات ديگر

هدفون بلوتوثي نيا S3000 از كارت حافطه microsd تا 32 مگابايت پشتيباني مي كند، همچنين براي زيبايي دو چندان و اطلاع از شارژ هدفون نور LED به كار گرفته شده است. براي خريد عمده لوازم جانبي موبايل كليك كنيد!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: هدفون،هدفون بيسيم،هدفون بلوتوثي،هدفون نيا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۷:۱۳ توسط:علي سام موضوع: نظرات (0)